Hutbe 2013.

Hutbe 2013 – Savršeni Poslanik s.a.v.s., njegov Mesija a.s i sluge


Hutba, 25. januar 2013

Kratki sadržaj hudbe koju je održao Hazreti Mirza Masroor Ahmad ajadahullah talah bi nasre hil aziz, Halifatul Mesih V, poglavar Ahmadija muslimanske zajednice.

Hutba je dostupna u audio, video i tekstualnom formatu.

Tekst

Allah je poslao Obećanog Mesiju a.s. da utemelji slavu i visoki položaj Časnog Poslanika s.a.v.s. i on je napisao:

 

‘Svemogući Bog ne oklijeva od opisa tvrdnje Časnog Poslanika s.a.v.s. On je došao kao sunce i pokazao svoje svjetlo iz svake tačke gledišta. Onaj ko se okrene od ovog istinskog sunca neće dobro završiti. Mi takvom ne možemo pripisati dobru vjeru. Može li iko ko je napadnut gubom i čiji udovi su izopačeni gubom tvrditi da je zdrav? Ako on tako kaže, možemo li mu pripisati dobru vjeru? Ako takva osoba insistira da ne može doseći istine islama, uprkos dobre vjere i uprkos svakog napora kakav koristi u svojim svjetskim poslovima, njegova stvar je kod Allaha. Mi nismo naišli ni na jednu takvu osobu i smatramo nemogućim da bilo ko kome je dat razum i smisao za pravdu, više voli drugu vjeru osim islama. Glupi i neuki ljudi pod nalozima svog niskog ‘ja’ prihvataju stajalište da je vjerovanje u Božiju Jedinstvenost dovoljno, i da nije neophodno slijediti Časnog Poslanika s.a.v.s; ali treba imati na umu da je Poslanik majka vjerovanja u Božiju jedinstvenost, koja daje rađanje tome i pokazuje Božije postojanje. Ko bolje zna objašnjenje istine od Samog Uzvišenog Boga? On je nebo i Zemlju ispunio znakovima da dokaže istinu Časnog Poslanika s.a.v.s. i sada u ovo doba On je poslao mene i pokazao je hiljade znakova nalik bujnoj kiši, koji dokazuju istinu Časnog Poslanika s.a.v.s. Šta onda nedostaje u punom pokazivanju istine?’ (Hakikat-ul-Vahi, Ruhani Khaza’in, tom 22, str. 180-181; Bit islama, tom I, str. 1′-11).

Premda smo još i danas svjedoci Božijih znakova, ashabi Obećanog Mesije a.s. su stekli direktnu korist od njegovog društva. Oni su primili uputu u svojim snovima. Neki od njih vidjeli su u snu kako su im se Časni Poslanik s.a.v.s. i Obećani Mesija a.s. pojavili kao jedna osoba. Današnja hutba je bazirana na istinitim snovima nekih ashaba koje je Časni Poslanik s.a.v.s. kroz snove uputio da prihvate Obećanog Mesiju a.s.

Hazreti Mirza Muhammed Afzal sahib r.a. je dao bai’at 1895. i lično vidio Obećanog Mesiju a.s. 1904. On prenosi kako je još bio posve mlad kad je njegov otac, hazreti Munshi Jalal ud Din sahib, koji je bio među 313 ashaba Obećanog Mesije a.s., tri noći imao san koji je budio velike nade. On je, kao rezultat toga, povjerio svog mladog sina prijatelju i otišao u potragu za Mehdijem. Kadian je u to vrijeme bio prilično nepoznat ali je njegov otac nekako stigao do mjesta Batala. Tamo ga je neko odvratio od mišljenja da ode u Kadin i on se tako vratio kući.  Pošto je bio u vojsci, poslan je u Kabul. Po povratku kući, otišao je u Kadian posve postiđen i kad su ga predstavili Obećanom Mesiji a.s., on ga je pitao: ‘Jesi li ti isti Munshi Jalal ud Din sahib koji mi je pisao iz Kabula?’

Hazreti Muhammed Abdullah sahib r.a. je dao bai’at 1902. i lično vidio Obećanog Mesiju a.s. 1903. On prenosi da je sve što je imao bilo zbog blagoslova i dova Obećanog Mesije a.s. čije je blagoslovljeno lice vidio u snu dok je bio dijete. U snu je vidio kako leti prema istoku kao ptica. Onda je vidio vrlo pobožnu osobu čija je kosa i brada obojena henom. On prenosi kad je vidio lice Obećanog Mesije a.s.  1903. uvidio je da je ono upravo isto kako ga je vidio u snu.

Hazreti Rahmat Ullah sahib r.a. je dao bai’at preko pisma 1901. On prenosi kako je jednom kad je bilo blizu vrijeme đelse mnogo činio ibadet i također klanjao istiharu. U toku ibadeta osjećao se pospano i izgovorio je riječi: ‘O mladi ljudi, nastojte da vjera bude ojačana.’ On prenosi da je poslije ovog iskustva prisustvovao svakoj đelsi u prisustvu Obećanog Mesije a.s.

Hazreti Khanzada Ameer Ullah Khan sahib r.a. je dao bai’at 1904. a lično je vidio Obećanog Mesiju a.s. 1906. On prenosi kako je prije nego što je otišao u Kadian u snu  vidio kako dvojica drugih Ahmadi muslimana stoje u redu i Obećani Mesija a.s. i hazreti Halifatul Mesih I r.a. stoje ispred njih. Obećani Mesija a.s. je ispružio ruku i pokazao na grudi Khanzad sahiba i rekao hazreti Halifatul Mesihu I: ‘On je Džennetlija.’ Onda je pokretom pokazao na drugog Ahmadi i ponovio isto ali nije ništa rekao o trećem Ahmadi. U snu se promijenilo mjesto i Khanzada sahib je sebe vidio kako sjedi sa četvoricom Ahmadi muslimana i svaki od njih kaže: ‘Ja sam jastreb ili ja sam golub ili ja sam jarebica.’ Upravo tada je došao hazreti Halifatul Mesih I r.a. i rekao im da nisu stvoreni da kažu da su kao ova ili ona ptica nego da umjesto toga kažu: ‘La ilaha illellahu Muhammedur Resuul Allah (Niko nije vrijedan obožavanja osim Allaha i Muhammed je Njegov poslanik) i to ponovio tri puta. On prenosi kad je otišao u Kadian naredne godine, da je uvidio kako je lice Obećanog Mesije a.s. i hazreti Halifatul Mesiha I r.a. upravo kako ih je vidio u snu.

U toku vremena prvog halifata Ahmadijata, on je otišao u Kadian i 22 dana ga je liječio hazreti Halifatul Mesih I r.a. i također su ga pregledali i drugi doktori. Predložena mu je operacija i on je bio zadovoljan. Međutim, u snu je vidio kako Obećani Mesija a.s. stoji pored njegovog kreveta u toku noći i savjetuje ga da se ne operiše. Kad je Khanzada sahib ovaj san prenio hazreti Halifatul Mesihu I r.a. on je rekao da je to ispravno i da nije potrebna operacija. On prenosi treći san u kojem je vidio da je Obećani Mesija a.s. umro. Vidio je kako se priprema da narednog dana ide na đelsu i Obećani Mesija a.s. mu kaže da pazi na Hamida Alija. Kad je otišao u  Kadian radi đelse dao je nešto novca Hamid Ali sahibu i napisao mu da mu je Obećani Mesija a.s. naložio da pazi Hamid Alija. Hamid Ali sahib je ovim bio dirnut i rekao je da su Božiji poslanici tako sažaljivi da se čak brinu o svojim poslužiteljima.

Hazreti Mian Meeran Baksh sahib r.a. je dao bai’at 1900. On prenosi da je bio inspirisan da postane Ahmadi kad je njegov brat Ghulam Resuul, koji je bio neobrazovan, postao Ahmadi. U ranim danima, kad bi diskutovao sa svojim bratom o vjeri nazivao bi ga lažovom ali se jedanput, dok je bio kod kuće, pitao kako su gledišta njegovog brata uvjerljiva iako je bio neobrazovan. Jedanput mu je njegov brat dao neke liflete da pročita koji su na njega ostavili snažan dojam. On je mnogo činio dove. Jedne noći je u snu vidio vrlo pobožnog čovjeka kako čita  knjigu upravo ispred njegove kuće i kaže mu da je to knjiga ‘Mirze sahiba’ koju je donio za Meeran Baksh sahiba. Kad mu je ovaj pobožni čovjek dao  knjigu, on je rekao kako je njena prednja strana mala dok je prednja strana lifleta Mirze sahiba velika. Rečeno mu je da je to Mirza sahib objavio sa malom prednjom stranicom. Narednog dana je prolazio pored radnje Ghulam Resoola i vidio  nekog čovjeka kako tamo sjedi i čita knjigu i pitao ga je koja je to knjiga. Ghula Resool je uzeo knjigu od ovog čovjeka i predao je Meeran Baksh sahibu i rekao da je to donio za njega. On je na to odgovorio da je već u snu primio ovu knjigu prethodne noći. Meeran Baksh sahib je pročitao oba dijela knjige ‘Izala Auham’ i više nije imao nikakve sumnje i kao rezultat toga je napisao pismo da prima bai’at.

Hazreti Muhammed Fazil sahib r.a. je dao bai’at 1899. On prenosi kako mu je njegov zet dao da pročita knjižicu pod nazivom ‘Shahdat ul Kur’an’ (koju je napisao Obećani Mesija). Narednog jutra je poslije namaza Fazl sahib otišao u sobu otraga svoje kuće i počeo čitati knjižicu ležeći na krevetu. Pročitao je tri stranice kad ga je savladao drijemež i on je vidio Obećanog Mesiju a.s. kako sjedi na gornjem kraju njegovog kreveta koji je iz svojih blagoslovljenih usta uzeo pljuvačke i svojom rukom to stavio  u Fazl sahibova usta. Fazl sahib je to progutao. Ovo ga je ispunilo oduševljenjem i on se probudio. Ovo iskustvo je uvećalo njegovo vjerovanje i ojačalo ljubav prema Obećanom Mesiji a.s. u njegovom srcu, i sve nesigurnosti su bile uklonjene.

Hazreti Sheikh Atta Muhammed sahib r.a. prenosi kako je u snu vidio Obećanog Mesiju a.s. da šeta Batala ulicom i daje Atta sahibu kovanicu od jednog rupija i na novčiću je prekrižio lik kraljice te mu rekao da rupi pohrani u kasu. Kasnije je Obećani Mesija a.s. interpretirao ovaj san da znači kako kraljica neće primiti islam. Hazreti Mian Abdul Aziz sahib r.a. je dao bai’at 1892. On prenosi da je prije primanja Ahmadijata, Chaudhry Abdul Rahim sahib u snu vidio kako mu je dat sat  koji je pripadao Časnom Poslaniku s.a.v.s. da ga popravi. Kasnije mu je slučajno dat sat da ga popravi koji je pripadao Obećanom Mesiji a.s. i on je, čim ga je vidio  rekao da je taj sat tačno isti kao sat koji je vidio u snu da pripada Časnom Poslaniku s.a.v.s.

Hazreti Ameer Khan sahib r.a. je dao bai’at 1903. On prenosi da je 1902. u snu vidio Mesdžid Mubarak u formi okrugle tvrđave pune ljudi. Svaka osoba je držala malu crvenu zastavu a najpobožniji čovjek među njima je bio na gornjem spratu i držao veliku crvenu zastavu. Neko ga je pitao da li poznaje ko je on. Kad je rekao da ne zna rečeno mu je da je to njegov brat iz Kabula. Na bedemima tvrđave su bile rupe  kroz koje su se mogli pogoditi ciljevi napolju ali oni izvana nisu mogli pogoditi unutra.  Izvan tvrđave je bilo mnogo dima i vidljivost je bila slaba, i mazge i magarci su pravili zveket tako da je atmosfera bila prijeteća. Kad je Ameer Khan sahib izašao iz tvrđave vidio je mrtva tijela svuda unaokolo koja su unijeli unutar tvrđave. Zbog uznemirujuće galame napolju on je pokušao da ode unutra ali nije mogao naći vrata. Tu je bio još jedan čovjek koji je nastojao da uđe unutar tvrđave i također je tražio vrata. Vidio je kako Časni Poslanik s.a.v.s. predvodi namaz na najvišoj terasi tvrđave. Njih su obojica postali izuzetno uznemireni u želji da se pridruže i u svojoj zabrinutosti Ameer Khan sahib je počeo da melodičnim tonom izgovara ‘Allahu’ kako je znao u to vrijeme. Kroz blagoslov ovog učenja oni su obojica poletjeli i bili u stanju da se pridruže namazu s desne strane Časnog Poslanika s.a.v.s. i u izuzetnoj zahvalnosti Khan sahib je jako plakao na sedždi. Ovdje se probudio iz sna i uvidio da teško diše i da mu niz lice teku suze dok je u budnom stanju bez prestanka melodično izgovarao ‘Allahu’. On je bio potpuno obuzet ovim iskustvom i bio je u stanju da dadne bai’at poslije kratkog perioda.

Hazreti Mian Ibrahim sahib r.a. je lično vidio Obećanog Mesiju a.s. 1903. On prenosi kako je prije nego što je posjetio Kadian u snu vidio kako su on i njegova mlađa sestra sami kod kuće kad je neko pokucao na kapiji. Na pragu kapije su bila dvojica ljudi i Mian sahib ih je pozvao unutra. U dvorištu kuće se nalazio ćilim i stolice, i Mian sahib im je ponudio da sjednu i tražio od svoje sestre da napravi čaj. Njegova sestra je otišla na krov da donese drva da bi napravila čaj i dok je išla uz stepenice veliki crni bik je ušao u kuću i vidjevši ovu dvojicu ljudi smjesta se okrenuo okolo i počeo  penjati uz stepenice. Mian sahib je počeo vikati da će bik  ubiti njegovu sestru. Kad je ovo čuo gost koji je imao crnu bradu ustao je ali je gost koji je imao crvenu bradu rekao: ‘Pošto si ovaj zadatak povjerio meni, na meni je da to uradim.’ Tako je otišao za bikom i Mian sahib je također išao uz stepenice. Njegova sestra je bila spašena i samo je imala neke ogrebotine. Bik je poprimio obik mašine na krovu. Ovaj gost ga je udario štapom i to se razbilo u komadiće. Oni su sišli niz stepenice i gosti su popili čaj. Kad su tražili dozvolu da odu Mian sahib ih je pitao ko su da može reći svome ocu. Tada su se oba gosta malo nasmijali; onaj sa crnom bradom je rekao da mu je ime Muhammed i da je ime druge osobe Ahmad. Čuvši ovo Mian sahib je držao ruku Časnog Poslanika s.a.v.s. i tražio od njega da mu dadne savjet. Časni Poslanik s.a.v.s. je rekao nešto na Arapskom što je on razumio da znači da će neko vrijeme svog života provesti u udobnosti. Onda su otišli. Mian sahib je ovaj san prenio svom ocu i savjetovano im je da to napišu u pismu i pošalju Obećanom Mesiji a.s. koji je u odgovoru rekao njegovom ocu da Mian sahiba dovede na đelsu. U Kadianu je Obećani Mesija a.s. je izuzetno srdačno sreo Mian sahiba i tražio od njega da ponovo ispriča ovaj san.

Hazreti Syed Saif Ullah sahib r.a. je dao bai’at 1906. i lično vidio Obećanog Mesiju a.s. 1908. Kad je imao 12 ili 13 godina u snu je vidio kako se okupilo hiljade ljudi  i da je tamo bila Ahmadi džamija. Jedan čovjek je sjedio na šest metara visokom brežuljku i ljudi su ga pozdravljali kako su prolazili. Neko je rekao Saif sahibu da je to Časni Poslanik s.a.v.s. On se popeo na brežuljak i uručio salam Časnom Poslaniku s.a.v.s. i on mu je uzvratio salamom. Saif sahib je sjedio ispred njega i razmišljao kako ne može biti boljeg ili višeg mjesta na kojem bi bio. Rekao je Časnom Poslaniku s.a.v.s. da želi dati bai’at. Poslanik je od njega tražio da ispruži ruku i držao je njegovu desnu ruku svojom blagoslovljenom desnom rukom i tražio da ponovi ‘Allahu Rabbi’ i on je ponovio. Ovdje se probudio i bio vrlo tužan što se tako brzo probudio. On prenosi da je uvijek pamtio ovo uzvišeno lice koje je bilo urezano u njegov um. Dugo vremena kasnije on je na kraju imao priliku da ode u Kadian i vidi Obećanog Mesiju a.s. Kad je ugledao njegovo blagoslovljeno lice vidio je da je upravo to lice Časnog Poslanika s.a.v.s. koje je vidio u snu.

Hazreti Chaudhry Ghulam Ahmad Khan r.a. prenosi da je lično vidio Obećanog Mesiju a.s. 1908. ali nije dao bai’at. On je dao bai’at 1909. na ruci hazreti Halifatul Mesiha I r.a. On prenosi kad je bio student vidio je u snu kako ide iz školskog dvorišta do studentskog doma. Na putu je vidio Časnog Poslanik s.a.v.s. na ulici. Otišao je prema njemu, nazvao mu salam i rukovao se. Časni Poslanik s.a.v.s. je imao jednostavan bijeli turban i na sebi imao crni mantil i bijele široke pantalone. Boja njegove kože je bila svjetlo smeđa, imao je široko čelo, prav nos, lijepe oči i njegova blagoslovljena kosa je bila prava i crna. Bio je srednje visine i lice mu je bilo sjajno. Susret s njim u snu, ispunilo je Ghulam Ahmad sahiba oduševljenjem i zanosom koje je osjećao čak i kad se probudio. Zapravo, dok je prenosio ovaj san, on kaže da još uvijek može osjetiti ovo uzbuđenje i zanos. On je čuo poruku Obećanog Mesije a.s. i prihvatio ga ali iz nekih razloga je opet postao klevetnik. U tolikoj mjeri da je lično vidio Obećanog Mesiju a.s. tek više od dvije godine poslije ovog sna. Kad je došao taj trenutak on je uvidio da Obećani Mesija a.s. izgleda baš  kako mu se Časni Poslanik s.a.v.s. pojavio u snu, čak je i njegova odjeća bila ista. Obećani Mesija a.s. je pokretom ruke pokazao da se želi rukovati. Tu je bilo nekoliko ljudi između njih tako kad je Ghulam sahib ispružio ruku nije mogao dokučiti ruku Obećanog Mesije a.s. koji se propeo na koljena da se rukuje.

Hazreti Abdul Aziz sahib r.a. prenosi kako je Mirza Ayub Baig sahib došao k njemu i prenio mu san koji je imao tog jutra. Rekao je kako je klanjao sabah namaz kad se njegovo stanje promijenilo. On je vidio Časnog Poslanika s.a.v.s. kako brzo hoda. Stao je kad je došao blizu Mirze Eyub Baiga koji ga je pitao gdje ide. Časni Poslanik s.a.v.s. je rekao da ide u Kadian da zaštiti Mirzu Ghula Ahmada. Kasnije se Mirza Eyub Baig pitao šta se tog dana događa u Kadianu. Uveče je otkrio da je to u vezi sa ubistvom Leikh Rama.

 

Syed Muhammed Shah sahib r.a. pripovjedajući isti san prenosi  da je u danima poslije ubistva Lekh Rama policija provodila pretrage. Jedan dan su Ameer Khan sahib i drugi obavljali fadžr (sabah) namaz iza Mirze Ayub Baiga. Kad je namaz završen Mirza Ayzb Baig  je rekao prisutnim da je, dok je bio na sedždi, vidio kako je Časni Poslanik s.a.v.s. bio odjeven u vojno odijelo i žuri negdje držeći sablju. Kad su ga pitali gdje žuri on je odgovorio da će danas Mirza Ghulam Ahmad biti ispitivan i da on ide u Kadian da ga zaštiti.

Hazreti Ameer Khan sahib r.a. prenosi kako je januara 1915. u snu vidio kako se  kraljevi obraćaju Ahmadi muslimanima i kažu da oni više ne mogu biti kraljevi i da svoju kraljevsku čast žele predati Ahmadi muslimanima ali da Ahmadi prvo trebaju nastojati da kroz prenošenje poruke postignu da javnost razmišlja po njihovom načelu. On je u snu počeo prenositi poruku hindusima predstavljajući s rasuđivanjem  historijske činjenice i rekao im kako se u vrijeme Krišne dogodio metaforički opasan rat i razaranje.

Hazreti Halifatul Mesih je rekao da ova činjenica vrijedi čak i danas; bilo koja sila ili bilo koja pobjeda koju steknemo bit će kroz prenošenje poruke i dove.

Hazreti dr. Muhammed Tufail Khan sahib r.a. je dao bai’at 1896. On prenosi da bi se poslije debate ‘Jang e Mokadda’ između kršćana i Obećanog Mesije a.s. oko njegovog oca okupio ogroman broj ljudi i nastajala bi diskusija. Na kraju ove debate Obećani Mesija a.s. je dao predskazanje o Abdullah Athamu. Kad je ostalo samo nekoliko dana do roka ispunjenja ovog predskazanja, klevetnici su počeli govoriti kako službenici tako visokog položaja kao Atham ne mogu biti uzeti na metu na ovaj način. Za Tufail sahibovog oca su ovakva nagađanja bila vrlo neugodna i on je predlagao da ne treba praviti nikakve pretpostavke prije nego istekne  postavljeni rok. Kad je ostao samo jedan dan njegov otac je postao izuzetno zabrinut što se predskazanje o pobjedi islama nije ispunilo. On je počeo klanjati i u snu je vidio kako je nešto u ljudskom obliku bilo toliko prekriveno travom i prašinom da nije bilo moguće identifikovati osobu. Druga osoba je sjedila s licem prema ovom liku prekrivenom travom i skidao je travu, vlat po vlat sa izuzetnom ljubavlju i brigom. Poslije nekog vremena ova osoba je očistila svu travu i prašinu  i ispod se ukazalo lice sjajno kao sunce. U snu je Tufail sahibov otac bio obaviješten da je ovo bio Časni Poslanik s.a.v.s.  a da je osoba s koje je skidao travu i prašinu bio Obećani Mesija a.s. Narednog jutra su klevetnici došli Tufail sahibovom ocu i rekli da je Atham još živ i da se predskazanje ‘Mirze’ nije ispunilo. Tufail sahibov otac im je rekao da je Atham sahib sigurno umro za svoje vjerske istomišljenike i rodbinu (jer je napustio svoje česte izjave). Njegov otac im je rekao dok sve činjenice ne budu otkrivene da trebaju svoje sumnje i slutnje povjeriti Bogu. On im je također rekao da bi, kad bi vidjeli ono što je on vidio prethodne noći, shvatili visoki položaj čovjeka kojeg ponižavaju.

Hazreti Halifatul Mesih je rekao da je Obećani Mesija a.s. branio islam i Časnog Poslanika s.a.v.s. dok su muslimani i njihova ulema na strani drugih. Oni danas održavaju zborove  da obilježe rođenje Časnog Poslanika s.a.v.s. dok  je istinska sreća u širenju njegove poruke i u učenju salavata na njega. Abdullah Athamova smrt bila je otkonjena zato što se na neki način pokajao ali je umro poslije nekoliko godina.

Obećani Mesija a.s. je napisao o Časnom Poslaniku s.a.v.s.: ‘Ja sam uvijek razmišljao o tome kako je bio visok položaj ovog Arapskog Poslanika, čije je ime Muhammed, (neka je hiljade blagoslova i mira na njemu). Čovjek ne može doseći granicu njegovog visokog položaja i nije dato čovjeku da ispravno procijeni njegovu duhovnu djelotvornost. Tužno je i za žaljenje da njegov položaj nije priznat, kao što treba biti. On je bio vitez koji je svijetu vratio Božiju Jedinstvenost koja je nestala sa svijeta; on je volio Boga u najvećoj mjeri i njegova duša se topila iz sažaljenja prema ljudima. Zato ga je Bog, Koji je znao tajnu njegovog srca, uzdigao  iznad svih poslanika i svih prvih i posljednjih i dao mu u životu sve što je želio. On je glavno vrelo svake milosti i osoba koja tvrdi bilo kakvu superiornost bez priznavanja njegove milosti nije čovjek nego je okot šejtana, jer je Časnom Poslanku dat ključ svake uzvišenosti i data mu je riznica svakog razumijevanja. Onaj ko ne primi kroz njega lišen je zauvijek. Ja sam ništa i ne posjedujem ništa. Bio bih krajnje nezahvalan ako ne bih priznao da sam naučio o istinskoj Božijoj Jedinstvenosti kroz ovog Poslanika. Mi smo prepoznavanje Živog Boga postigli kroz ovog savršenog Poslanika i kroz njegovo svjetlo. Meni je kroz ovog veličanstvenog Poslanika data čast razgovora s Bogom, kroz koji opažamo Njegovo lice (izraz). Zrak njegovog sunca upute pada na mene kao sunčevo svjetlo i ja nastavljam osvjetljavati samo dotle dok sam u skadu prema njemu. (Hakikat-ul-Vahi, Ruhani Khaza’in, tom 22, str. 118-119; Bit islama, tom I, str. 197-198)

Takav je bio uzvišen status Časnog Poslanika s.a.v.s. kako je opisao Obećani Mesija a.s. Mi se trebamo obilato zauzeti u salavatima i nastaviti napredovati u tome.Također trebamo nastojati i slijediti njegov blagoslovljeni primjer i nastaviti se popravljati. Danas drugi održavaju zborove itd, ali ne predstavljaju njegova blagoslovljena učenja. Zbor koji oni održavaju u Rabvi vjerovatno će biti samo o bacanju uvreda na Obećanog Mesiju a.s. i na Džemat. S jedne strane je ovo tretman naših klevetnika a s druge strane je Božija naklonost na ashabe Obećanog Mesije a.s. da im je pokazao biće Obećanog Mesije i Časnog Poslanika kao jedno i tako ih uvjerio. Bog je ljude čiste prirode osposobio da imaju takva iskustva čak i danas i kao rezultat ovoga oni dolaze u okrilje Džemata. Oni posvajaju istinsko potčinjavanje Časnom Poslaniku s.a.v.s. davanjem bai’ata Obećanog Mesije a.s. Da (Allah dadne) da naši klevetnici otvore oči i umjesto što su takozvani muslimani da budu istinski muslimani i poslušaju Božiji glas.