Hutbe
Hutbe

Hutba 23. decembar 2016. – Proganjanje Ahmadi muslimana: nepokolebivost (čvrstina) i ibadet


Hutba, 23. decembar 2016. godine

Kratki sadržaj hudbe koju je održao Hazreti Mirza Masroor Ahmad ajadahulahtalahbi
nasre hil aziz, Halifatul Mesih V, poglavar Ahmadija muslimanske zajednice.

(Napomena: Naš tim ’Alislam’ preuzima punu odgovornost za bilo kakve greške ili

Hutba je dostupna u audio, video i tekstualnom formatu.

VideoAudioTekst

Današnju hutbu, halifatul Masih V, neka Allah bude njegov Pomoćnik, je obavio u Baitul Futuh džamiji, u Londonu. Nakon tašahuda I sure fatiha Huzur je rekao:

Trenutno se nalazimo u mjesecu Rabi-ul- Awalu. U islamskom svijetu, posebno kod muslimana Indo Pak, ovaj mjesec ima veliku važnost. Bitan je za cijeli islamski svijet, ali se sa većim žarom slavi na podkontinentu.Dvanaestog dana Rabiul Awala, rođen je Časni Poslanik. Ovo je u skladu sa jednim istraživanjem. Ali hazreti Bashir Ahmad Sahib je napisao u svojoj knizi “Seerat Khatamun Nabiyeen”, da je po jednom egipatskom učenjaku, Časni Poslanik rođen devetog Rabiul Awala. Šta god da je slučaj, u ovom mjesecu naš vođa I učitelj Muhammad s.a.v.s. je došao na ovaj svijet. Međutim, kako je nesretno stanje današnjih muslimana, da oni ovaj dan posvećuju slavljenju rođendana  Poslanika Muhammada, neka je mir na njega, koji je bio milost za cijeli ljudski rod, ali ustvari oni su oličenja ajeta “njihova srca su podijeljena(59:15)”. O međusobnim odnosima muslimana, Uzvišeni Allah to opisuje ajetom “nadmeću se među sobom”(48:30). Ali ova blagost je suprotna njihovom ponašanju, jer su većina njih željni krvi jedan od drugog. Svaki dan, dođe vijest da su hiljade muslimana ubijeni od strane drugih muslimana. Ovo je takva stvar da je izričito prezrena od strane Allaha I njegovog poslanika Muhammeda s.a.v.s. Bila bi druga stvar da oni čine ovakva djela radi svojih želja. Ali problem ovdje je u tome da oni sve ovo rade u ime Allaha I Poslanika s.a.v.s. Oni ubijaju jedni druge u ime Boga- Boga, koji je Gospodar svih svjetova, Uzvišenog, Milostivog I u ime Poslanika, koji je bio milost cijelom ljudskom rodu. U njihovo ime, oni ubijaju žene, i djecu I izbacuju Ih iz njihovih domova, I nanose im štetu. Dakle sve to oni rade u ime Allaha I njegovog poslanika sa drskošću I bez stida.

Allah kaže, namjerno ubijanje muslimana vodi ka Džehennemu. Ukoliko ubiješ bilo koju nevinu osobu, nećeš pobjeći od vatre pakla. Međutim, ovi vjerski biznismeni I vođe koje brinu samo za sebe, bacaju glupe osobe u vatru pakla, mameći ih da će dobiti raj.

Oni su oklevetali islam u tolikoj mjeri da sada nemuslimani čim se islam spomene oni ga  brzo povezuju sa nepravdom I prijestupom. Da, postoji jedna stvar koje muslimanske hodže I takozvane vođe rade zajedno I predstavljaju zajednicu –nešto što su Allah I poslanik rekli da se ne radi. Poslanik Muhammad je rekao da, će muslimani biti u takvom stanju da će se okrenuti jedni protiv drugih, I obznanit će se ajet “njihova srca su podijeljena”, oni će sjeći grla jedni drugih, I tada ići će kod svojih takozvanih učenjaka za vođstvo. Međutim, njihovi učenjaci, će također biti u sličnom ili gorem stanju od običnih muslimana. Poslanik Muhamed s.a.v.s. je rekao :” Pobožni će biti najgori ljudi pod ovim nebom. Zašto? Jer će praviti nered, svađa će izbijati među njima”. Ovo je tačno ono što vidimo kod današnjih vjerskih učenjaka, koji umjesto da gase vatru oni je pale.

Poslanik Muhammed s.a.v.s. je rekao da oni ljudi koji jako brinu o islamu, ne trebaju biti očajni. On je predvidio da će Obećani Mesija I Mahdi doći u to vrijeme. On je u potpunoj poslušnosti prema svom učitelju I vođi Muhammedu s.a.v.s., I on će obavjestiti muslimane I nemuslimane o ispravnim učenjima islama. Na ovaj način on će učiniti da muslimani postanu jedna zajednica. Ovo je stvar koju ovi muslimani odbijaju prihvatiti. Oni će razbjesniti muslimane sa svojim neutemeljenim lažima I pokušat će da stvore nered.

Oni se igraju sa ljudskim osjećanjima i obavještavaju ih o takvim stvarima koje ne postoje. Svaki musliman ima ovo vjerovanje i bez čvrtog prihvatanja ovog vjerovanja, nijedan musliman se ne može smatrati muslimanom bez prihvaćanja da je Muhammed Khatamun Nabiyyeen. I da je šerijat završen s njim. Ali ovi vjerski učenjaci razbješnjavaju muslimane lažima da Ahmadi muslimani ne vjeruju u Khatama Nabuwat., ili kraj poslanstva. Na ovo mi možemo pokazati jedino naše razočarenje, i možemo pozvati na proklestvo na lažljivce. Osoba koja kaže da je Ahmadi musliman a ne vjeruje da je Poslanik Muhammed, zadnji poslanik, on je nevjernik, i nema nikakve veze sa Ahmadija muslimanskom zajednicom. Međutim, istina je da Ahmadi muslimani definišu  završetak poslanstva, kao što je to objasnio Poslanik Muhammed i Časni Kuran. Ovo podrazumjeva da nijedan poslanik ne može doći koji je izvan učenja i šerijata Časnog Poslanika s.a.v.s. Jednom je poslanik Muhammed rekao da je Abu Bekr najbolji od mojih ljudi,sve dok poslanik ne dođe. To znači da čak ni poslanik ne može doći izvan sfere poslanika Muhammeda s.a.v.s., niti novi šerijat može doći.

I ako smatramo Mirzu Ghulam Ahmada poslanikom, i da je uz to Mesija i Mahdi, mi to radimo smatrajući ga podređenim pod poslanstvom Časnog Poslanika. Ovo tačno je bilo vjerovanje ranijih muslimanskih mudraca i mislilaca.

Shah Waliullah kaže u svojoj knjizi Tafheemate Ilahiya da izreka poslanika Muhammeda s.a.v.s ‘Poslanstvo je završeno sa mnom’, ne znači da sada ne može biti drugih poslanika. Ovo znači da ne može postojati poslanik koj će donijeti novi zakon, ali poslanik koji neće donijeti zakon može još uvijek doći.

Slično hazreti Ajša r.a. je rekla: „Reci da je poslanik Muhammed pečat poslanika ali nemoj reći da neće biti poslanika poslije njega“. Tako da ako smatramo  hazreti Mirzu Ghulam Ahmada poslanikom zbog njegove titule Obećanog Mesije, mi to radimo u potpunoj poslušnosti učenjima poslaniku Muhammedu s.a.v.s

Tako da vjerski učenjaci koji nastavljaju insistirati na ovom osjetljivom problemu da Ahmadi muslimani ili kako nas oni zovu Kadijani, (pogrdan naziv za Ahmadi muslimani),smatraju Mirzu Ghulam Ahmada poslanikom, ove priče su ništa drugo do puke nesloge. Vlada Pakistana je jako ponosna što je riješila problem koji postoji već 90 godina (u vrijeme odluke Narodne skupštine, bilo je 90 godina, sada je 125 godina).  Na ovo, pakistanski vjerski učenjaci i vladini dužnosnici, stalno ojačavaju osjećanja muslimana. Ustvari, ovo je nešto što je Časni Poslanik već predvidio. I ovi muslimani umjesto da slušaju ove takozvane vjerske učenjake, trebaju analizirati kako trenutna situacija zahtjeva reformatora i uspostavljanje jedne zajednice muslimana. Sigurno u ovom dobu i godinama, Allah je ispunio obećanje i ono što je predvidio poslanik Muhammad s.a.v.s se ostvarilo. Ali ovi vjerski učenjaci ne prihvataju, jer ova omražena kompanija im daje financijsku sigurnost. Oni će nastaviti ljutiti muslimane. Štaviše, pakistanski zakon im je dao slobodne ruke. Tako da, svako malo oni se ponašaju nasilno prema Ahmadi muslimanima, što uključuje nasilne progone i kletve protiv Ahmadi muslimana. Međutim, takvi nemoralni načini jedino pristaju ovim takozvanim vjerskim učenjacima, Ahmadi se ne mogu takmičiti sa njima u vezi ovoga.

Prije četiri dana, u skladu sa 12 Rabi-ul- Awalom i u čast poslanika Muhammada s.a.v.s., hodže iz Pakistana i još neki pokvarenjaci su organizovali povorku, u Dulmialu, gradu u Pakistanu. Napali su našu džamiju. Ahmadi muslimani su bili u džamiji i njihova vrata su bila zatvorena. Oni su zabranili povorci ulazak u džamiju ali pod garancijom policije, da će obezbjediti sigurnost džamije, oni su otvorili vrata. Ali kada su otvorili vrata, oni su ušli u džamiju. Bacili su sve što pripada džamiji, i spalili . Ovo je njihov način na koji uveliko služe islam. Međutim, mi ne brinemo o onom što pripada svijetu. Da, nastao je gubitak, ali je on beznačajan. Sve dok naša vjerovanja, koja uključuju vjerovanje i čast poslanika Muhammeda s.a.v.s.  i jedinstvo Boga,za to smo spremni žrtvovati naše živote. Ali uvijek smo govorili i žrtvovali se za to da se nećemo udaljiti od izjave „“ nema Boga osim Allaha.“

Oni koji se okupe da bi slavili rođendan Časnog Poslanika, pretežno dostavljaju nasilne govore protiv Ahmadi muslimana. Za sada, oni pokazuju svoje frustracije izgovarajući svoje omražene primjedbe i misle da služe islam dobro. Ali Ahmadi muslimani su poduzeli pravi zadatak služenja u islamu u početku, kada je Obećani Mesija a.s. izjavio da će oživiti islam.On je rekao da ga je Allah izabrao da usadi jedinstvo Boga i uspostavi čast poslanika Muhammeda s.a.v.s. Oživljavanje islama će doći kroz mene (Obećanog Mesiju).

Kasnije su Ahmadi muslimani uzeli zadatak služenja islamu kada su u toku vremena drugog halife, neki autori započeli sa objavljivanjem izričito uvredljivih knjiga I spisa protiv poslanika Muhammeda s.a.v.s. U to vrijeme hazreti halifatul Masih II r.a. započeo održavanje sastanaka u vezi života Časnog Poslanika s.a.v.s. Pozvao je Ahmadi muslimane I neahmadi različitih sekta, da pišu I govore o životu Časnog Poslanika s.a.v.s.. Rekao je da je sada vrijeme, da odbacimo sve različitosti, I da se okupimo I branimo čast poslanika Muhammeda s.a.v.s. Započeo je uveliko ovu kampanju. Čak je pozvao I neahmadi muslimane da pišu o životu I karakteru Časnog Poslanika s.a.v.s. Za muslimane, dio je njhovog vjerovanja da vjeruju I brane čast poslanika Muhammeda s.a.v.s..Ali kao što je hazreti halifatul Masih II rekao, da je milost Časnog Poslanika s.a.v.s. namijenjena za cijeli svijet, on je milost za čovječanstvo, tako da nemuslimani trebaju također osvijetliti njegov karakter. Tako da je, nekoliko hindu visoko obrazovanih osoba, pročitalo svoje eseje o životu I karakteru Časnog Poslanika s.a.v.s. Na prvom skupu, ovakve vrste koji je održan u Kadianu, 1928 godine, recitovane su dvije poeme u čast poslanika Muhammeda, koje je napisala jedna hindu osoba. Diljem Indije su održavani ovi sastanci. I uprkost teološkim razlikama, neahmadi uključujući njihove učenjake su pomogli da ovaj napor postane uspješan. Bilo je nekih koji su se protivili ovim naporima. Mnoge novine su pratile ove sastanke I obavljivale izvještaje o njima. Novine Mashriq Gorakhpur, u svom izdanju 21 juna. su napisale, da će ovaj dan zauvijek biti sačuvan u historiji Indije. Na ovaj dan, Njegovo Veličanstvo, najpoštovaniji, učitelj svijeta, Muhammed s.a.v.s. je hvaljen na ovaj ili onaj način od strane svih sekta muslimana. Svaki grad je nastojao pobijediti druge gradove u ovim naporima. Iako su neki objavili plakate I dostavili govore u kojima se protive ovakvim skupovima, I poslali su nam njihove članke kao dokaz suprostnosti, ali oni su izričito nerazboriti. Oni su takvi ljudi, koji vole da se suprostavljaju. Oni nisu svjesni naših vjerovanja. Naše vjerovanje je da ko god vjeruje  u “nema drugog Boga osim Allaha”, je spašen. Ipak, nakon uspješne dželse 17 juna, čestitali smo poglavici Ahmadija muslimanskog džemata. Ako  se šije, sunije I Ahmadi mogu okupiti zajedno nekoliko puta godišnje na takvim skupovima, onda nikakva sila ne može uticati na islam u Indiji.

Oni su ti koji poučavaju svijet o stvarnom ugledu Časnog Poslanika s.a.v.s.

Ovo je zato što nas je obavijestio Imam ovog doba, Obećani Mesija a.s.: ako želite da spoznate Svemogućeg Allaha onda se morate držati učenja Časnog Poslanika s.a.v.s. Jer je jedini On put ka spasu. Obećani Mesija a.s. je rekao: ‘On je sve, šta je moja vrijednost’, on je uvijek smatrao njega  boljim od sebe i uvijek je sebe smatrao potčinjenim Časnom Poslaniku s.a.v.s. S ciljem da ukloni pogrešno shvatanje – da mi ne smatramo da je Časni Poslanik s.a.v.s. zadnji poslanik, on kaže:

Morate zapamtiti da je ova kritika na moju zajednicu i na mene – da mi ne smatramo da je Časni Poslanik Khatamun Nabijiin, potpuno je lažna optužba na nas. Mi vjerujemo u konačnost poslanstva Časnog Poslanika s.a.v.s. s tako snažnim uvjerenjem, shvatanjem i tačnošću da drugi ne vjeruju čak ni u njen milioniti dio. Oni čak nemaju takve petlje da razumiju stvarnost i tajnu konačnosti poslanstva Časnog Poslanika s.a.v.s. Oni su samo čuli ovaj termin od svojih predaka ali nisu upoznati o njegovoj stvarnosti. Oni ne znaju šta je konačnost poslanstva i šta zahtijeva da vjerujemo u njega. Ali zbog krajnje preciznosti da Allah zna bolje, mi smatramo da je Časni Poslanik Muhammed konačni poslanik. I Allah je nama otkrio stvarnost konačnosti poslanstva na takav način da iz ove fontane spoznaje utemeljene za našu upotrebu, mi postižemo jedinstvenu ushićenost. Niko ne može imati bilo kakvog pojma o tome osim onih koji su natopljeni ovom fontanom.

Tako da oni koji smatraju da mi ne vjerujemo u konačnost poslanstva su sami slijepi i njihova srca su omotana. Oni nemaju ništa osim samo slogana, buntovnosti i razaranja. Zar poruka islama koju Ahmadija muslimanska zajednica širi nije jasan dokaz da su dove Časnog Poslanika s.a.v.s. za svoj ummet samo primljene u korist zajednice Obećanog Mesije a.s.?

O stvarnosti konačnosti poslanstva, Obećani Mesija a.s. kaže:

Svemogući Allah nam je dao takvog Poslanika koji je bio najbolji od vjernika, najbolje obaviješten i pečat poslanika. Slično tome, njemu je objavljena knjiga koja je sažetak knjiga i pečat knjiga. Tako da se poslanstvo završilo na  Poslaniku Muhammedu koji je konačnost (krajnost) poslanika. Ali ono se nije završilo kao što se zatomi nečije grlo. Takav kraj nije vrijedan ponosa. Završetak poslanstva na poslanstvu Muhammeda s.a.v.s. znači da su se atributi poslanstva prirodno završili na njemu. Ova su razna čuda koja su pojedinačno bila data poslanicima od Adema a.s. do Isaa, sina Merjeminog sva bila skupljena u osobi Časnog Poslanika s.a.v.s. Prema tome je Časni Poslanik s.a.v.s. automatski postao zaslužan titule konačnosti poslanstva. Slično tome se zbir učenja, upute i znanja koji se nalaze u prethodnim knjigama završio s objavom Časnog Kur’ana. Ovako je Časni Kur’an proizašao da bude Najbolja/Konačna Knjiga.

Onda o položaju Časnog Poslanika s.a.v.s., Obećani Mesija a.s. kaže da je živi poslanik za Abdul Abada na Muhammedu s.a.v.s. On kaže:

Postoji li ijedan poslanik između Jevreja, sinova Israila ili između onih kršćana koji Isusa nazivaju Bogom, koji se mogu nadmetati sa mnom u ovim znakovima? Ja proglašavam da nema nijednog, čak nijednog. Ovo je dokaz sposobnosti našeg Poslanika a.s. da pokaže čuda koja su učinjena mogućim zbog njegovog upravljanja. Zato što je dobro poznata stvar da su čuda poslanika kojeg se slijedi nazvana stvarnim čudima koja se dogode od strane jednog od njegovih poklonika. Izvanredna čuda i izuzetni znakovi predkazanja koje sam ja primio, u stvarnosti su živa čuda Časnog Poslanika s.a.v.s. Danas, nikakav drugi sljedbenik bilo kojeg drugog poslanika ne posjeduje takvo pouzdanje da može otvoreno pokazati da je i on takođe u stanju da pokaže ove izuzetne znakove zbog božanskih moći svog poslanika. Samo islam ima takvo pouzdanje. Ovo objašnjava da vječno živi poslanik može biti samo Časni Poslanik s.a.v.s. s čijim čistim dahom i božanskim moćima, Božiji čovjek pokazuje Božije lice u svako doba.

Onda, dok objašnjava položaj Časnog Poslanika a.s., njegovu poniznost i o njegovoj opijenosti u ljubavi prema Bogu, Obećani Mesija a.s. piše:

Prema hadisu, spas ne bi postojao bez blagoslova. Blagoslovi Svemogućeg Allaha čine spas mogućim. Takođe se nalazi u hadisu da je hazreti Ajša pitala Časnog Poslanika s.a.v.s.: ‘O Poslaniče, je li i tvoje stanje takođe  takvo?’ Časni Poslaniks.a.v.s. je stavio ruku na njenu glavu i rekao: ‘Jeste’. Ovo je bio izraz krajnjeg stanja ibadeta koji je upijao atribut  Svemogućeg Allaha, Stvaraoca. Mi smo također iskusili i nekoliko puta analizirali i uvijek vidjeli da svaki put stanje poniznosti i krotkosti dostiže svoj vrhunac i moja duša se topi u ovom stanju ibadeta i poniznost dolazi do vrta Boga Koji daje, onda se svjetlo i blistavost spuštaju odozgo. Osjeća se kao da se čista voda prebacuje iz jedne česme do druge. Zato, u nekim slučajevima, izgleda da je stanje Časnog Poslanika s.a.v.s. dostiglo vrhunac poniznosti i krotkosti. To izgleda kao srazmjerno tome da je Časni Poslanik s.a.v.s. bio primalac pomoći i da je bio osvijetljen svjetlom Uzvišenog Duha. Naš Časni Poslanik s.a.v.s. je ovo pokazao svojim postupcima i praktičnim primjerima. Krug njegovog svjetla i blagoslova je tako širok da su njegov primjer i sjenka vječno vidljivi. Dobročinstva i blagoslovi koji su dati u ovo vrijeme i doba učinjeni su mogućim zbog poslušnost i pokornost Časnom Poslaniku s.a.v.s. Ja kažem s uvjerenjem da nijedna osoba nemože učiniti stvarnu vrlinu i ne može postići Božije zadovoljstvo, i ne može se okoristiti od ovih naklonosti, i blagoslova, i shvatanja, i činjenica i vizija – koji se nalaze na visokom nivou čistoće srca, dok ne bude izgubljen u poslušnosti Časnom Poslaniku s.a.v.s. Dokaz toga se nalazi u Božijoj riječi. Svemogući Allah  kaže u Časnom Kur’anu: ‘Reci: Ako volite Allaha slijedite mene; onda će Allah vas voljeti i oprostiti vam vaše grijhe. A Allah najviše prašta i milostiv je.’ Ztao je Svemogući Allah dao Časnom Poslanku da kaže: Ako mene slijedite onda ćete postići Božiju ljubav. (3:32)

Dok opisuje razlog dolaska Ćasnog Poslanika s.a.v.s. i objave Časnog Kur’ana, Obećani Mesija a.s. kaže:

Ja sam to spomenuo nekoliko puta ranije i sada njegovo spominjanje nije bez neke koristi. Zato ja želim da analiziram razlog zašto je Svemogući Allah poslao Poslanike i na kraju je poslao Poslanika Muhammeda s.a.v.s. radi upute čovječanstva i objavio Kur’an. Svako ko je nešto uradio ima razlog iza toga. Ova ideja – da nije bilo nikakvog cilja u dolasku Poslanika Muhammeda i u objavi Časnog Kur’ane je bezčašče i sramota velikog opsega. Zato što to povezuje uzaludan postupak kod Boga. (Bože sačuvaj). Međutim, On je Uzvišen, ‘Uzvišen je On i Njegova slava je daleko iznad.’ Zato zapamtite da je s objavom ČasnogKur’ana i sa dolaskom Časnog Poslanika s.a.v.s., Svemogući Allah želio da on pokaže veličanstvenu sliku Milosti na ovom svijetu kao što On kaže: ‘A Mi smo tebe poslali samo kao milost za sve ljude.’ (21:108) Na isti način je On opisao načelo i logički temelj iza objave Časnog Kur’ana, ‘Ovo je savršena Knjiga; nema nikakve sumnje u njoj; ona je uputa za bogobojazne.’ (2:3) Ovo su tako izvanredni cijevi da im ne postoje ravni.

Onda o uzvišenoj slavi Časnog Kur’ana – da on sadrži sve atribute raznih knjiga i oni nisu samo priče nego su vrijedni da se po njima postpa, Obećani Mesija a.s. piše:

Baš kako sva različita čuda koja su se nalazila kod raznih poslanika, bila skupljena u Časnom Poslaniku s.a.v.s. slično tome su sva dobrota i atributi koji su se nalazili u raznim knjigama skupljeni u Časnom Kur’anu. Slično tome, sva čuda koja su se nalazila kod raznih ljudi skupljena su u muslimanskom ummetu. Prema tome Svemogući Allah želi da mi steknemo ova čuda. Mi takođe ne smijemo zaboraviti da nam je on dao sposobnosti u skladu s ovim čudima za koja je želio da budemo primaoci. Jer da nam nisu date sposobnosti onda nikada ne bismo bili u stanju da razumijemo ove atribute. Na primjer ako osoba pozove ljude svojoj kući mora pripremiti hranu prema broju ljudi. Slično tome, njegova kuća treba biti dovoljno velika da smjesti goste. Nije moguće da on pozove 1000 ljudi a samo pripremi malo mjesto da sjednu. Ne. On će imati na umu njihov broj i u skladu s tim ih smjestiti. Ovako je Kur’an hrana i gozba na koju je pozvan cijeli svijet. Mjesto koje je određeno za ovaj prijem su čovjekove sposobnosti. Tako, govirit da mi nemožemo ispuniti određene naredbe Kur’ana je potpuno pogrešno. Bog je ljudima dao ove sposobnosti s kojima možemo postupati po ovim naredbama. Ove sposobnosti su date onim ljudima koji pripadaju ovom ummetu. Istinskim muslimanima koji su iskreno čvrsti u svojoj vjeri date su ove sposobnosti. Bez sposobnosti nijedan posao ne može biti obavljen. Sada, ako bi učenja Kur’ana bila predstavljena biku ili psu ili drugoj životinji, oni ne bi bili u stanju da razumiju. Zato što oni nemaju takve odlike s kojima mogu razumjeti Kur’an. Ali nama su date takve sposobnosti iz kojih  možemo dobiti korist. Zato ljudi ne smiju sebe smatrati životinjama da nemaju moći da postupaju po naredbama Kur’ana. Svemogući Allha je dao ove sposobnosti istinskim muslimanima. Čovjekov je posao da uveća ove sposobnosti tako da može ispuniti naredbe Kur’ana.

Na pitanje šta je najveća forma ibadeta u ovo doba i vrijeme, Obećani Mesija a.s. kaže:

Važno je za muslimana da uzme učešće u uklanjanju i rješavanju borbe unutar islama. Ovo je najveća forma ibadeta da svaki musliman treba nastojati da ukloni ovu borbu. Danas su se zlo i bezčašće raširili svuda u svijetu. Zato on treba svoj govor, i pisanja, i druge moći koje su mu date staviti u upotrebu i treba nastojati s najvećom iskrenošću da ukloni ova zla iz ovog svijeta. Kakva je korist da se ima udobnost i zadovoljstvo na ovom svijetu? Kakva je svrha  postizanje položaja u ovom svijetu? Stecite nagrade na Ahiretu koje nemaju granica. Svaki musliman treba imati takvu ljubav za Jedinstvenost Svemogućeg Allaha i osobnost Koju Bog ima o Svojoj Jedinstvenosti. Zamislite se o tome ko je mogao biti više ugnjetavan od našeg Poslanika s.a.v.s.? Ne postoji nečistoća i psovka i pogan koja mu nisu  učinjeni. Je li ovo vrijeme da muslimani trebaju ostati nijemi? Ako u ovo vrijeme osoba ne ustane i ne ušutka lažova sa istinitim svjedočenjem i smatra prihvatljivim da nevjernici nastavljaju optuživati našeg Časnog Poslanika s.a.v.s. i nastavljaju zastranjivati ljude, onda imajte na umu da je on pod velikim ispitivanjem. Važno je da osoba treba potrošiti svoje znanje i svijest (nije važno koliko je ima) u ovoj stvari, i spasiti ljude iz ovog problema. U hadisu se kaže: ako vi ne ubijete anti-Krista on će umrijeti u svakom slučaju. Na Perziskom kažu da sve što se diže mora pasti. Ovi problemi su proizašli u 13. stoljeću i sada se oni možda uskoro završe.  Zato je dužnost svakog muslimana da treba nastojati koliko god može i treba pokazati svjetlo i osvjetljenje ljudima.

Kao što sam ranije rekao, da pokaže svjetlo i osvjetljenje Svemogući Allha je poslao Obećanog Mesiju a.s. Mi smo sretni da smo ušli u bai’at njemu i sada je naš posao da napredujemo u njegovoj misiji.

Obećani Mesija kaže u Brahin-e- Ahmadija o jednoj od svojih objava:

Prizivajte blagoslove na Muhammeda i njegov narod, koji je učitelj sinova Ademovih i pečat poslanika a.s. Ovo pokazuje na činjenicu da su svi položaji i blagoslovi i dobrobiti  zbog njega. Ovo su nagrade zbog ljubavi prema njemu. Svet je On. Kako izvanredan položaj učitelj svih svjetova ima u očima Jednog Boga i i kakvu blizinu oni imaju da onaj ko je njegov voljeni postaje Božiji miljenik i njegov sluga postaje učitelj svijeta.

Onda on kaže u slijedećim Perziskim strofama:

Niko nije kao moj voljeni

Čak su Mjesec i Sunce bezvrijedni pred njim

Gdje je takvo lice da sija kao on

I gdje je takva bašča koja ima proljeće kao moj voljeni

Skrećuću našu pažnju na ono što treba biti naš cilj učenja salavata, Obećani Mesija a.s. kaže:

Razlog iza toga treba biti da Allah dadne sve Svoje blagoslove na Poslanika Muhammeda s.a.v.s. i da ga On učini glavnim vrelom blagoslova za cijeli svijet. I da On učini njegovu pobožnost i veličanstveost na ovom svijetu i na Ahiretu. Ovu dovu treba učiti sa najvećim uvjerenjem, baš kao što osoba uči  dove za svoje lične potrebe. Čak treba učiti moliti s još većom koncentracijom i poniznošću i ne treba čuvati ništa svoje – da će dobiti nagrade zbog ovoga ili da će mu biti dat položaj. Umjesto toga, treba biti čista namjera da se svi Božiji blagoslovi spuste na Časnog Poslanika s.a.v.s. i da njegova slava sija na ovom svijetu i na Ahiretu.

Zato protivnici mogu reči šta god hoće da nam kažu.  Oni nas mogu optuživati kako god žele ali je ljubav prema Časnom Poslanikus.a.v.s. u našim srcima. I mi smo prepoznali konačnost poslanstva Časnog Poslanika s.a.v.s. više nego bilo ko drugi. I Obećani Mesija a.s. nam je dao sve ovo. Da (Allah dadne) da napredujemo u vjeri poslije svake nepravde i poslije svakog napada od strane protivnika. Da učimo više salavata na Poslanika Muhammeda s.a.v.s. tako da muslimani imaju istinsko razumijevanje o njegovom položaju. Da oni muslimani koji su zalutali, koji su na krivom putu dođu natrag Pravom putu. Da se također lijepa i istinska učenja islama rašire u svijetu.